zondag 30 december 2018

Nieuw op de playlist wk 1 (2)



De Amerikaanse indie rockband Manchester Orchestra laat op haar laatste album niet echt een rocksound horen, maar een plaatje is het wel. 
De 4-koppige band uit Atlanta, Georgia, begon in 2014 en heeft inmiddels 5 studioalbums uitgebracht. 

De laatste 'A Black Mile To The Surface' kwam in 2017 uit en kun je niet echt omschrijven als rockalbum, maar mooi is het wel. 

Van het album lieten we je al kennis maken met het prachtige 'The Alien' en nu is het de beurt aan het nummer 'The Silence'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Interpol – See Out Loud

  Als je al heel wat jaren geïnteresseerd bent in indie rock dan ken je de Amerikaanse band Interpol vast wel.  De 5-koppige band met Paul B...