zaterdag 7 januari 2017

Nieuw op de playlist wk 2 (3)



De Britse band Bastille van leadzanger Dan Smith had zijn eerste grote succes in 2013 met de single 'Pompeii' afkomstig van debuutalbum 'Bad blood'. 

Juni vorig jaar bracht de band het 2e studioalbum 'Wild world', waar al de singles 'Good grief' en 'Send them off!' vanaf kwamen. 

Ook het nummer 'Blame' is een paar weken terug als single verschenen en die heeft een plekje op onze playlist verdient. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Interpol – See Out Loud

  Als je al heel wat jaren geïnteresseerd bent in indie rock dan ken je de Amerikaanse band Interpol vast wel.  De 5-koppige band met Paul B...