zondag 9 oktober 2016

Nieuw op de playlist wk 41 (deel 2)



Ze komen uit Denver. De Amerikaanse Folkrockband The Lumineers. 

De 3-koppige band brak door in 2012 met de single 'Ho hey'. 

In april van dit jaar verscheen het 2e studioalbum 'Cleopatra'. Op het album ook het nummer 'Angela' en die is deze week nieuw op onze playlist. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Interpol – See Out Loud

  Als je al heel wat jaren geïnteresseerd bent in indie rock dan ken je de Amerikaanse band Interpol vast wel.  De 5-koppige band met Paul B...