zondag 21 mei 2017

Nieuw op de playlist wk 21 (4)



Onlangs stonden ze nog op de playlist met de single 'Anymore'. Alison Goldfrapp en Will Gregory, oftewel het Britse electro popduo Goldfrapp. 

Het was de 1e single van het inmiddels 7e studioalbum 'Silver Eye'. 
Van het album dat in maart dit jaar verscheen komt nu ook het nummer 'Systemagic'. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nothing But Thieves – Evolution

  De meeste bands beginnen onbekend en worden eigenlijk helemaal niet bekend bij het grote publiek. Maar er zijn uitzonderingen. Dat geldt o...